19 Eylül 2009 Cumartesi

Üretkenlik çipi

Herkesde bulunan bir parçadır üretkenlik çipi, insanın algısına göre, zevklerine göre, arzularına veyahut ihtiyahçarına göre vicudunun farklı yerlerinde bulunabilir mesela beyinde olabilir, parmaklarda olabilir, ağızda olabilir, bacaklarda olabilir, ensenizden içeri nanobotlarla enjekte edilmiş şekilde hareket halinde olabilir hatta duygularda dahi olabilir üretkenlik çipi, üzüntüden kendinizi yediğinizde boşalmak istersiniz duygularınızı şiire dökersiniz bu sayede şiiri üretmiş olursunuz işte. Demem o ki herkesin farklı bir bölgesindedir bu üretkenlik çipi. Aslına bakarsak ben kendi üretkenlik çipimin tam olarak neremde olduğunu pek bilmiyorum ama keşfetmeyi umuyorum, hatta niyetlendim keşfedicem. Ha bu demek değil hiç birşey üretemiyorum ara sıra birşeyler ürettiğim oluyor tabii ama şans eseri bir üretkenlik oluyor bu, çünkü tam olarak neyimin ilham robotlarıyla etkileşime girdiğini bilmiyorum.

Söylediğim gibi ilham robotlarıyla neyimin iletişime geçtiğini bulucam, o sırra vakıf olmak için gerekirse lazerlerimi bile kullanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder